Pomoc / FAQ
1. Jakie produkty oferuje RENA.pl?
2. Na jaki numer konta można dokonać zapłaty za zakupione produkty?
3. Czy oferujecie rolety na wymiar?
4. Jak dobrać odpowiedni rozmiar rolety?
5. Jak dobrać odpowiedni rozmiar karnisza?
6. Jak dobrać odpowiedni rozmiar szyny sufitowej?
7. Czy wykonujemy karnisze na wymiar?
8. Czy wykonujemy karnisze w kształcie łuku?
9. Czy podana długość karnisza, jest długością samej rurki, czy rurki wraz z zakończeniami?
10. Czy karnisze dłuższe niż 240cm mogą składać się z jednej części?
11. Jakie formy płatności akceptujecie?
12. W jakim terminie należy dokonać płatności?
13. Jak długo trwa realizacja zamówienia?
14. Czy otrzymam gwarancje na zakupione produkty?
15. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
16. Czy koszty zwrotu ponosi klient?
17. Co zrobić, jeśli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem?
18. Czy oferujecie usługę pomiaru rolet?
19. Czy oferujecie usługę montażu rolet?
20. Jakie są koszty wysyłki?
21. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
1. RENA.pl specjalizuje się w sprzedaży rolet, karniszy, szyn sufitowych oraz innych elementów dekoracji okien. W naszej ofercie znajdziesz rolety dzień noc, rolety termiczne, rolety zaciemniające, plisy, a także szeroki wybór karniszy i akcesoriów do aranżacji okien.
2. Wpłat prosimy dokonywać na rachunek bankowy prowadzony przez bank ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o numerze:
27 1050 1012 1000 0090 8067 5391
Dane do przelewu:
Akre Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Aleja Solidarności 68/121
00-240 Warszawa,
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
3. Tak, oferujemy rolety na wymiar. Wystarczy, że podasz dokładne wymiary podczas składania zamówienia w naszym konfiguratorze, a my stworzymy produkt idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Każda roleta jest indywidualnie produkowana z najwyższą precyzją.
4. Aby dobrać odpowiedni rozmiar rolety, zmierz szerokość i wysokość okna lub wnęki zgodnie z instrukcją poniżej w zależności od rodzaju rolety.
Następnie wpisz wymiary w konfiguratorze na stronie w naszym sklepie.
W zależności od rodzaju wybranej rolety należy zmierzyć okno:
Roleta bezinwazyjna (na haczyki):
➡️ Jak wykonać pomiar?
✅Potrzebujemy tylko dwa wymiary.
✔️ zmierz szerokość szyby wraz z listwami przyszybowymi (B)
✔️ zmierz wysokość całego skrzydła okiennego (C)
Tolerancja wymiarów wynosi +/- 3 mm
Instrukcja pomiaru i montażu link:
Pomiar oraz montaż rolet wolnowiszących marki Rena (youtube.com)
Roleta w kasecie:
➡️ Jak wykonać pomiar?
✅ Aby dopasować roletę do swojego okna podaj:
A - szerokość samej szyby (taka będzie szerokość tkaniny)
B - szerokość szyby z listwami przyszybowymi (taka będzie szerokość kasety)
C - wysokość szyby
Różnica między wymiarami A i B powinna wynosić minimum 3,5 cm
Instrukcja pomiaru i montażu link:
Pomiar oraz montaż rolet gładkich w kasecie marki Rena (youtube.com)
Plisy bezinwazyjne:
➡️ POMIAR OKNA MONTAŻ BEZINWAZYJNY
Aby dopasować plisę do swojego okna podaj:
✔️szerokość szyby wraz z listwami przyszybowymi (A)
✔️Wysokość całej ramy okna (B)
Instrukcja pomiaru i montażu link:
Plisy bezinwazyjne marki Rena - pomiar i montaż (youtube.com)
Plisy inwazyjne
➡️ POMIAR OKNA MONTAŻ INWAZYJNY
Aby dopasować plisę do swojego okna podaj:
✔️szerokość samej szyby (A)
✔️wysokość szyby (B)
Instrukcja pomiaru i montażu link:
Plisy inwazyjne marki Rena - Pomiar i montaż (youtube.com)
W przypadku wątpliwości, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który pomoże dobrać odpowiedni produkt.
5. Aby dobrać prawidłowy rozmiar karnisza zmierz szerokość wnęki okiennej i dodaj 40-60 cm (po 20-30 cm na każdą stronę). Dzięki temu firanka lub zasłona będzie nachodzić na ścianę, tworząc dopełnienie wystroju wnętrza. Wsporniki powinny być zamontowane od wnęki okna o około 15 cm. Podany w aukcji rozmiar karnisza jest długością samej rurki, należy dodać do niej długość zakończeń, które przedłużają karnisz o około 0,5-1 cm.
Instrukcja pomiaru i montażu link:
Instrukcja montażu karnisza marki Rena (youtube.com)
6. Pomiar szyny sufitowej:
Aby dobrać prawidłowy rozmiar szyny zmierz szerokość wnęki okiennej i dodaj 40-60 cm (po 20-30 cm na każdą stronę). Dzięki temu firanka lub zasłona będzie nachodzić na ścianę, tworząc dopełnienie wystroju wnętrza.
7. Każdy karnisz możemy dociąć według wskazówek Klienta. Jeśli życzą sobie Państwo, abyśmy wykonali karnisz niestandardowej długości, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie w celu dokonania wyceny.
8. Niestety, nie wykonujemy karniszy w kształcie łuku. W miejscach, gdzie nie ma możliwości montażu zwykłego karnisza, proponujemy zastosować zazdrostki.
9. Wszystkie długości karniszy są długością samej rurki, długości zakończeń podane są w opisach poszczególnych karniszy. Możemy wykonać dla Państwa karnisze na wskazany wymiar wraz z zakończeniami.
10. Karnisze dłuższe niż 240 cm zawsze składają się z 2 rurek łączonych na środku łącznikiem, oraz posiadają dodatkowy wspornik.
11. W naszym sklepie akceptujemy różne formy płatności, przelewy bankowe oraz płatności za pośrednictwem systemów online, takich jak imoje, PayPo, Twisto, blik oraz karty płatnicze. Możliwa jest również wysyłka za pobraniem oraz odbiór osobisty w Wągrowcu ul. Kolejowa 2 (płatność gotówką na miejscu).
12. W przypadku wyboru płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, należy dokonać płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zakupu. W przypadku nieuiszczenia pełnej kwoty za zakup w terminie 7 dni od dnia zakupu, zamówienie zostanie anulowane.
W przypadku wyboru płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, należy dokonać płatności przy odbiorze przesyłki.
Przy wyborze płatności gotówkowo podczas odbioru osobistego, klient jest informowany mailowo o terminie odbioru produktu i dokonuje płatności gotówkowo w siedzibie firmy.
13. Czas realizacji zamówienia zależy od wybranego produktu, który jest wykonywany na indywidualne zamówienie. Dokładny czas realizacji podajemy przy każdym produkcie.
14. Tak, na wszystkie produkty z naszej oferty udzielamy 2 lat gwarancji
15. Tak, zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W celu ułatwienia zwrotu towaru wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki z towarem. Można wypełnić go na komputerze i wydrukować, albo wydrukować i wypełnić ręcznie.
16. Tak, klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu.
17. Jeśli, otrzymasz uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem produkt, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Poprosimy o przeslanie zdjęć uszkodzeń oraz numer zamówienia na adres mailowy: rena@rena.pl, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać problem.
18. Tak, oferujemy usługę pomiaru rolet, która jest darmowa na terenie miasta Wągrowiec. Dojeżdżamy do klienta w odległości maksymalnie do 30 km od miasta Wągrowiec, a każdy przebyty kilometr to koszt 1 zł - jednak, jeśli po wykonaniu pomiaru klient decyduję się na zakup w naszej firmie rolet - opłata nie jest pobierana. W razie pytań lub problemów z pomiarem, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który chętnie udzieli wsparcia. Dodatkowo zachęcamy do zapoznania się z naszymi filmami instruktażowymi na kanale YouTube Rena - rolety karnisze - YouTube
19. Oferujemy usługę montażu rolet, która jest dodatkowo płatana i koszt od 1 sztuki rolety to 40 zł z wyjątkiem rolety dachowej, której koszt montażu to 50 zł. Dojeżdżamy do klienta w odległości maksymalnie do 30 km od miasta Wągrowiec.
Nasze produkty są zaprojektowane tak, aby ich montaż był prosty i intuicyjny. W razie pytań lub problemów z montażem, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który chętnie udzieli wsparcia. Dodatkowo zachęcamy do zapoznania się z naszymi filmami instruktażowymi na kanale YouTube Rena - rolety karnisze - YouTube
20. Wszystkie paczki wysyłamy kurierem
Nasze przesyłki pakowane są w specjalistyczne opakowania i profesjonalnie zabezpieczane, aby towar dotarł do Państwa w nienaruszonym stanie.
Przy zamówieniach na łączną wartość powyżej 500 zł, przesyłka GRATIS.
Koszt przesyłki kurierskiej wynosi:
Powyższe koszty są stałe i nie ulegają zwiększeniu nawet przy zakupie bardzo dużej ilości różnych towarów.
21. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail: rena@rena.pl lub telefonicznie pod numerem +48 67 307 06 67.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 oraz w soboty 10:00 - 16:00.
każda przesyłka jest bezpiecznie zapakowana
na wszystkie produkty z naszej oferty udzielamy dwuletniej gwarancji
przy zakupach za minimum 500 zł w naszym sklepie
jeśli znajdziesz ten sam produkt w niższej cenie - zwrócimy róźnicę*