ZWROTY
W celu ułatwienia zwrotu towaru wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki z towarem. Można wypełnić go w komputerze i wydrukować, albo wydrukować i wypełnić ręcznie. Chęć zwrotu towaru należy zgłosić w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Uwaga! Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie (np. rolety na wymiar):
"Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;"
(Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)
REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową na adres rena@rena.pl
W przypadku produktów noszących wady fabryczne lub uszkodzonych w czasie transportu prosimy o dołączenie do wiadomości zdjęć reklamowanego produktu.
Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 14 dni.
Adres do zwrotu produktów:
Akre Polska SP. Z O.O. SP. K
ul. Kolejowa 2
62-100 Wągrowiec
każda przesyłka jest bezpiecznie zapakowana
na wszystkie produkty z naszej oferty udzielamy dwuletniej gwarancji
przy zakupach za minimum 500 zł w naszym sklepie
jeśli znajdziesz ten sam produkt w niższej cenie - zwrócimy róźnicę*
Masz pytania lub wątpliwości? Zadzwoń!