Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń! +48 67 307 06 67 lub Wyślij zapytanie

Reklamacje i zwroty

ZWROTY

W celu ułatwienia zwrotu towaru wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki z towarem. Można wypełnić go w komputerze i wydrukować, albo wydrukować i wypełnić ręcznie. Chęć zwrotu towaru należy zgłosić w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Uwaga! Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na zamówienie (np. rolety na wymiar):

"Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;" 

(Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową na adres rena@rena.pl

W przypadku produktów noszących wady fabryczne lub uszkodzonych w czasie transportu prosimy o dołączenie do wiadomości zdjęć reklamowanego produktu.
Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 14 dni.

Adres do zwrotu produktów:

Akre Polska SP. Z O.O. SP. K

ul. Kolejowa 2 

62-100 Wągrowiec

 

 


Bezpieczna paczka

każda przesyłka jest bezpiecznie zapakowana

2 lata gwarancji

na wszystkie produkty z naszej oferty udzielamy dwuletniej gwarancji

Darmowa przesyłka

przy zakupach za minimum 500 zł w naszym sklepie

Gwarancja ceny

jeśli znajdziesz ten sam produkt w niższej cenie - zwrócimy róźnicę*

Kontakt

Masz pytania lub wątpliwości? Zadzwoń!